Į Kauną iš Turkijos atvyko priemiesčio vežimams skirtas „Temsa LD SB“. Autobusas pritaikytas žmonėms su judėjimo ir kitomis negaliomis. 

Salone – 64 patogios sėdimos vietos, taip pat viena vieta neįgaliojo vežimėliui pasistatyti.

Autobusą pristato „Temsa“ atstovė Lietuvoje bendrovė „Kautra“. Pasak įmonės vadovų, transporto priemonė Lietuvoje bus mėnesį, per šį laiką ją išbandyti galės panorusios tai padaryti šalies keleivinio transporto bendrovės.

Transporto priemonė – 13 m ilgio, sėdynės – su saugos diržais. Autobusas atliko SORT bandymus, turi Europos laboratorijos sertifikatą.

Autobuso agregatai – vakarietiški, gerai žinomų gamintojų. Baterijų blokus gali sudaryti nuo 4 iki 10 baterijų. Vienos baterijos talpa – 35 kW, kiekvienas užsakovas gali susikomplektuoti įrangą pagal savo pageidavimus.

Su šešių modulių baterijomis autobusas gali nuvažiuoti iki 280 km, jei baterijų daugiau – nuo 350 iki 400 km, priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir vietos, kur važiuojama – mieste ar priemiestyje.

Autobuse sumontuota pasvirimo (kneeling) funkcija, taip pat visos moderniausios saugumo sistemos (ABS, antipraslydimo, laikinasis stabdis ir pan.). Šildymui, vėdinimui galima rinktis du variantus – dyzelinį bei elektrinį.

Kaune pristatomame modelyje sumontuotos dvejos durys, ties antrosiomis – vieta neįgaliojo liftui. Bandomajame autobuse jo nėra, tačiau pagal užsakovo pageidavimus jį galima sumontuoti.

Vairuotojo vieta – patogi, yra skaitmeninis ekranas, USB jungtys, alkoblokas. Salono apšvietimas – LED, papildomai gali būti sumontuota keleivių stebėjimo sistema, vaizdo kameros ir pan.

Langai, išoriniai veidrodžiai gali būti viengubi ar dvigubi – priklausomai nuo to, kiek salone sėdimų vietų, kadangi maksimali autobuso apkrova – 19 tonų.

12 m ilgio autobuse maksimaliai gali būti 58 sėdimos vietos, be lifto – iki 63. Autobusui suteikiama dvejų metų garantija, baterijomis – iki aštuonerų. Kėbulas padengiamas specialia danga, apsaugančia nuo prarūdijimo.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos